نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

بررسی فاکتور برگشت از خرید

معرفی فاکتور برگشت از خرید در نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیان

فاکتور برگشت از خرید

ابتدا از سربرگ خرید و فروش، و از منوی خرید، بر روی آیکن فاکتور برگشت از خرید ، کلیک می‌کنیم. در صفحۀ باز شده شمارۀ سند و تاریخ به طور خودکار نمایش داده می‌شود. در لینک فروشنده، با کلیک بر کمبو نام فروشندۀ کالا را انتخاب می‌کنیم. سپس با کلیک بر ستون کالا در لیست زیرین، سیستم به طور پیش فرض اولین فاکتور مربوط به فروشنده را نمایش می‌دهد. شما می‌توانید.در ستون فاکتور در لیست زیرین با کلیک بر کمبو از میان فاکتورهای به نمایش گذاشتۀ مربوط به فروشنده، فاکتور مورد نظر خود را انتخاب کرده، که در این صورت اطلاعات مربوط به فاکتور در لیست نمایان می‌شود و شما می‌توانید با کلیک بر دکمۀ ذخیره از قسمت بالا و گوشۀ سمت راست صفحه، اطلاعات را ذخیره نمائید.


فاکتور برگشت از خرید
فاکتور برگشت از خرید 

قابلیت های بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی

سیان بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی

بررسی بهترین نرم افزار حسابداری موجود در بازار که مورد تایید اتحادیه و معرفی شده برای استفاده در امور مالیاتی و دارایی می باشد که بعنوان صندوق مکانیزه فروش معرفی شده است.

همانطور که می دانید نرم افزارهای حسابداری زیادی در بازار وجود دارد ، اما چه پارامترهایی به ما کمک می کند تا بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی در بازار را شناسایی کنیم؟

ادامه مطلب را در سانیران بخوانید

فاکتور فروش در نرم افزار حسابداری سیان

نرم افزار حسابداری سیان معرفی فاکتور فروش

فاکتور فروش سیان

برای تهی? فاکتور فروش سیان ، ابتدا از سربرگ خرید و فروش، از منوی فروش، بر روی آیکن فاکتور جدید کلیک می‌کنیم، در صفح? باز شده ، سیستم به طور خودکار شماره و تاریخ فاکتور را نمایش می‌دهد (قابل ویرایش است). در لینک مشتری، با کلیک بر کمبو، نام مشتری را انتخاب می‌کنیم.

فاکتور فروش نرم افزار حسابداری سیان

(اگر بخواهیم  سند آخرین فاکتور از مشتری را ببینیم،  باید بر روی    در سمت  چپ کمبو کلیک کنیم تا سیستم در لیست زیرین اطلاعات آخرین فاکتور از فروشنده را نمایش دهد.). بعد از انتخاب نام مشتری، برای تکمیل اطلاعات سند می‌توانید تلفن و نشانی مشتری را در لینک‌های مربوطه وارد نمائید. در کادر توسط، نیز می‌توانید نام واسط? فروش را ذکر کنید. سپس، در لیست زیرین  در ستون نام کالا با کلیک بر کمبو نام کالای فروش رفته را انتخاب می‌کنیم. در این مرحله سیستم به طور خودکار کد کالا و نام انبار و واحد شمارش کالا را در لینک‌های مربوطه نمایش می‌دهد. در فیلد مقدار، تعداد کالای فروش رفته و در فیلد مبلغ، قیمت کالا را وارد می‌کنیم. در این حالت، سیستم، مبلغ کل را نمایش می‌دهد. در قسمت پایین صفحه نیز سیستم مبلغ قابل پرداخت را با احتساب تخفیف و مالیات ( در صورت وارد کردن مبلغ مالیات در لینک مالیات) نمایش می‌دهد. در صورت لزوم، شما می‌توانید در قسمت پایین صفحه در لینک بازاریاب، با انتخاب بر کمبو نام بازریاب فروش کالا را انتخاب کرده و در کادر روبروی آن در لینک مبلغ بازاریابی، مبلغ را وارد کنید.  در لینک پیک نیز می‌توانید با کلیک بر کمبو نام پیک و در کادر روبروی آن، مبلغ پیک را وارد می‌کنیم. قبل از ذخیر? اطلاعات می‌توانیم از منوی بالای صفحه در قسمت اطلاعات بیشتر، سود فاکتور، سابق? خرید و فروش کالا، اطلاعات مشتری را مشاهده و همچنین می‌توان مالیات بر ارزش افزوده را نیز محاسبه کرد.

سود فاکتور فروش نرم افزار حسابداری سیان

در نوار بالای صفحه ، در قسمت اطلاعات بیشتر می‌توانید با کلیک بر آیکن سود فاکتور، در کادر باز شده، سود فروش کالا را مشاهده نمائید.


معرفی مالیات بر ارزش افزوده

معرفی محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در نرم افزار حسابداری سیان

محاسبه مالیات بر ارزش افزوده

با کلیک بر کمبو در آیکن محاسبه مالیات بر ارزش افزوده در منوی بالای صفحه و در قسمت اطلاعات بیشتر و انتخاب گزین? بر اساس تنظیمات، مالیات فروش کالا محاسبه شده و در قسمت پایین صفحه مبلغ مالیات نمایش داده می‌شود و در نهایت در مبلغ قابل پرداخت لحاظ می‌شود.

 

مالیات بر ارزش افزوده

 

قبض دریافت باز می‌شود. که به طور خودکار نام پداخت کننده و نقش آن و شماره و تاریخ فاکتور را نمایش می‌دهد. شما برای اطلاعات بیشتر می‌توانید نام واسط فروش کالا را نیز در کادر توسط وارد نمائید. سپس با توجه به نوع دریافتی( نقدی، چک، حواله) و نیز با توجه به آنچه در بند 16 توضیح داده شد، اطلاعات مرتبط به قسمت دریافت را وارد می‌کنیم. در این مرحله، اطلاعات به لیست زیرین اضافه شده و دکم? ذخیره اطلاعات پررنگ می‌شود. و با کلیک بر آن اطلاعات ذخیره می‌گردد.

سیستم حقوق و دستمزد سانیران

معرفی اطلاعات اولیه حقوق و دستمزد نرم افزار حسابداری سانیران

برای استفاده از ماژول حقوق و دستمزد باید در ابتدا اطلاعات اولیه مربوط به عملیات حقوقی ، پرسنلی و ... در راستای پرداخت حقوق به پرسنل و تخصیص سند حسابداری مربوط به آن را وارد کنید ، در ادامه مطلب امکانات اطلاعات اولیه حقوق و دستمزد لیست شده است.

 

نرم افزار حقوق و دستمزد سانیران

منوی اطلاعات اولیه حقوق دستمزد ( اطلاعات حقوقی و احکام پرسنلی)

* تنظیم سال حقوق
* معرفی مشخصات کارکنان
* معرفی رشته های تحصیلی
* معرفی سازمان‌ها
* ایجاد چارت سازمان
* معرفی مشاغل
*تعریف گروه حقوقی
* تعریف انواع استخدام
* ایجاد جدول تقویم کاری
* تنظیم و ایجاد جدول مالیاتی