نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

ویژگی های فاکتور خرید

معرفی فاکتور خرید در نرم افزار حسابداری فروشگاهی سیان

فاکتور خرید

برای ایجاد فاکتور خرید ، ابتدا از سربرگ خرید و فروش، از منوی خرید، بر روی آیکن فاکتور جدید کلیک می‌کنیم، در صفحۀ باز شده ، سیستم به طور خودکار شماره و تاریخ فاکتور را نمایش می‌دهد (قابل ویرایش است). در لینک فروشنده با کلیک بر کمبو، نام فروشنده را انتخاب می‌کنیم.
اگر بخواهیم سند آخرین فاکتور از فروشنده را ببینیم، باید بر روی در سمت چپ کمبو کلیک کنیم تا سیستم در لیست زیرین اطلاعات آخرین فاکتور از فروشنده را نمایش دهد. در غیر این صورت، بعد از انتخاب نام مشتری، در صورت لزوم تلفن و نشانی فروشنده را در لینک‌های مربوطه وارد کرده و در قسمت لیست زیرین بر روی نام کالا کلیک می‌کنیم در این مرحله ستون کالا فعال شده و یا کلیک بر کمبو، کالای خریداری شده را انتخاب می‌کنیم.


با انتخاب نام کالا، کد کالا در ستون کد کالا و نام انبار مربوطه در ستون انبار و واحد کالا در ستون واحد، نمایش داده می‌شود( اگر انبار دیگری مورد نظرتان است می‌توانید با کلیک بر کمبو در ستون انبار، گزینۀ مورد نظر را انتخاب کنیم) سپس در فیلد مقدار، تعداد کالای خریداری شده و در فیلد مبلغ، مبلغ کالا را وارد می‌کنیم. در ستون تخفیف نیز در صورت تخفیف کالا مبلغ تخفیف را وارد می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.