نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

سیستم جامع انبارداری سانیران

سیستم جامع انبارداری سانیران

سیستم انبار و حسابداری انبار سانیران، کار ثبت و نگهداری اطلاعات تمام فرآیندهای مرتبط با ورود و خروج کالا و تغییرات کالا در انبار اعم از خرید، مصرف، تولید، فروش، ضایعات، امانی، انتقالی و انبارگردانی را انجام می‌دهد. در سیستم انبار و حسابداری انبار، اطلاعات مبلغی کالا به روش‌های میانگین و فایفو و براساس هزینه‌یابی ساده و استاندارد محاسبه و نگهداری می‌شود.

سیستم جامع انبارداری سانیران

سیستم انبار و حسابداری انبار سانیران، کار ثبت و نگهداری اطلاعات تمام فرآیندهای مرتبط با ورود و خروج کالا و تغییرات کالا در انبار اعم از خرید، مصرف، تولید، فروش، ضایعات، امانی، انتقالی و انبارگردانی را انجام می‌دهد. در سیستم انبار و حسابداری انبار، اطلاعات مبلغی کالا به روش‌های میانگین و فایفو و براساس هزینه‌یابی ساده و استاندارد محاسبه و نگهداری می‌شود.

امکانات اولیه سیستم جامع انبارداری سانیران

نگهداری اطلاعات کالاها و ویژگی‌های آنها و کدگذاری اتوماتیک کالا - Code Generator

استفاده از واحدهای سنجش اصلی و فرعی و افزودن فیلدها و ویژگی‌های اطلاعاتی دیگر به کالا

تعریف اقلام تشکیل دهنده کالا و فراهم آوردن تسهیلاتی در ورود اطلاعات اسناد انبار

تعریف حدود کنترل موجودی برای کالاها به منظور کنترل و سفارش‌گذاری به‌موقع

تعیین محل‌های فیزیکی کالا در انبارها

امکان معرفی کالا از طریق سایر سیستم‌ها با استفاده از رابط نرم‌افزاری

امکانات قیمت گذاری سیستم جامع انبارداری سانیران:

قیمت‌گذاری موجودی‌ها با روش‌های میانگین وFIFO و دارایی ثابت ها با شناسایی ویژه

استفاده هم زمان از روش نرخ‌گذاری استاندارد برای محاسبه انحراف از بودجه تصویب ‌شده

قیمت‌گذاری محصولات و نیمه‌ساخته‌ها در طول دوره مالی با استفاده از نرخ استاندارد و واقعی

قابلیت قیمت‌گذاری اسناد به صورت برآوردی و واقعی و اصلاحات و  محاسبات مربوط به تعدیلات

استفاده از نرخ استاندارد در قیمت محصولات

امکانات اسناد سیستم جامع انبارداری سانیران:

امکان ثبت اسناد ورود و خروج مربوط به خرید، مصرف، تولید، فروش، ضایعات، دارایی ثابت، انتقال، امانی‌ها و انبارگردانی

ثبت اطلاعات بازرسی کالا قبل از ورود به انبار

برقراری کنترل‌های لازم بر روی موجودی و دسترسی لحظه‌ای به کاردکس کالا و وضعیت موجودی‌ها

امکان استفاده از بارکدخوان در ثبت اسناد انبار

ثبت و ضبط اسناد انبار از طریق فایل متنی و اکسل

صدور اسناد وارده و صادره بر مبنای مجوزهای سایر سیستم‌ها مانند تدارکات و فروش

دریافت درخواست کالا از واحدهای مختلف سازمان و مدیریت مانده‌های تحویل نشده

اعلام درخواست‌های تحویل نشده به واحد بازرگانی به منظور ثبت سفارش خرید

پوشش‌دهی قانون مالیات بر ارزش افزوده

صدور اسناد حسابداری مربوط به کلیه اسناد انبار

امکانات انبار گردانی سیستم جامع انبارداری سانیران:

عملیات انبارگردانی با روش‌های چندشمارشی

صدور تگ‌ انبارگردانی

صدور خودکار اسناد کسری و اضافی انبارگردانی

عملیات بستن دوره مالی و انتقال موجودی تعدادی و ریالی به دوره مالی جدید

امکانات گزارشات سیستم جامع انبارداری سانیران:

کاردکس‌های تعدادی و ریالی کالا در سطح موسسه و انبار

مرور گردش و مانده کالا به تفکیک انبار، نوع اسناد، طرف مقابل و سایر ابعاد

گزارش کالاهای قابل سفارش و راکد

گزارش جامع اسناد انبار، گردش و آنالیز گردش کالا و موجودی‌ها

گزارش مصرف مراکز هزینه بر‌حسب عوامل مصرف

گزارش انبارگردانی، لیست شمارش‌های انبارگردانی،گزارش مغایرت موجودی

کاردکس تعدادی و گزارش‌های موجودی کالابه تفکیک عامل ردیابی

زیر سیستم انبار ردیابی شناسایی سیستم جامع انبارداری سانیران

نگهداری اطلاعات عامل‌های ردیابی برای کالاها از قبیل تاریخ انقضا، پروژه، شماره سریال، تولیدی، تامین کنندگان، محل فیزیکی کالا در انبار، رنگ، درجه کیفیت کالا و محصولات تولیدی

کنترل موجودی کالا بر اساس عامل ردیابی

امکانات اولیه سیستم جامع انبارداری سانیران

نگهداری اطلاعات کالاها و ویژگی‌های آنها و کدگذاری اتوماتیک کالا - Code Generator

استفاده از واحدهای سنجش اصلی و فرعی و افزودن فیلدها و ویژگی‌های اطلاعاتی دیگر به کالا

تعریف اقلام تشکیل دهنده کالا و فراهم آوردن تسهیلاتی در ورود اطلاعات اسناد انبار

تعریف حدود کنترل موجودی برای کالاها به منظور کنترل و سفارش‌گذاری به‌موقع

تعیین محل‌های فیزیکی کالا در انبارها

امکان معرفی کالا از طریق سایر سیستم‌ها با استفاده از رابط نرم‌افزاری

امکانات قیمت گذاری سیستم جامع انبارداری سانیران:

قیمت‌گذاری موجودی‌ها با روش‌های میانگین وFIFO و دارایی ثابت ها با شناسایی ویژه

استفاده هم زمان از روش نرخ‌گذاری استاندارد برای محاسبه انحراف از بودجه تصویب ‌شده

قیمت‌گذاری محصولات و نیمه‌ساخته‌ها در طول دوره مالی با استفاده از نرخ استاندارد و واقعی

قابلیت قیمت‌گذاری اسناد به صورت برآوردی و واقعی و اصلاحات و  محاسبات مربوط به تعدیلات

استفاده از نرخ استاندارد در قیمت محصولات

امکانات اسناد سیستم جامع انبارداری سانیران:

امکان ثبت اسناد ورود و خروج مربوط به خرید، مصرف، تولید، فروش، ضایعات، دارایی ثابت، انتقال، امانی‌ها و انبارگردانی

ثبت اطلاعات بازرسی کالا قبل از ورود به انبار

برقراری کنترل‌های لازم بر روی موجودی و دسترسی لحظه‌ای به کاردکس کالا و وضعیت موجودی‌ها

امکان استفاده از بارکدخوان در ثبت اسناد انبار

ثبت و ضبط اسناد انبار از طریق فایل متنی و اکسل

صدور اسناد وارده و صادره بر مبنای مجوزهای سایر سیستم‌ها مانند تدارکات و فروش

دریافت درخواست کالا از واحدهای مختلف سازمان و مدیریت مانده‌های تحویل نشده

اعلام درخواست‌های تحویل نشده به واحد بازرگانی به منظور ثبت سفارش خرید

پوشش‌دهی قانون مالیات بر ارزش افزوده

صدور اسناد حسابداری مربوط به کلیه اسناد انبار

امکانات انبار گردانی سیستم جامع انبارداری سانیران:

عملیات انبارگردانی با روش‌های چندشمارشی

صدور تگ‌ انبارگردانی

صدور خودکار اسناد کسری و اضافی انبارگردانی

عملیات بستن دوره مالی و انتقال موجودی تعدادی و ریالی به دوره مالی جدید

امکانات گزارشات سیستم جامع انبارداری سانیران:

کاردکس‌های تعدادی و ریالی کالا در سطح موسسه و انبار

مرور گردش و مانده کالا به تفکیک انبار، نوع اسناد، طرف مقابل و سایر ابعاد

گزارش کالاهای قابل سفارش و راکد

گزارش جامع اسناد انبار، گردش و آنالیز گردش کالا و موجودی‌ها

گزارش مصرف مراکز هزینه بر‌حسب عوامل مصرف

گزارش انبارگردانی، لیست شمارش‌های انبارگردانی،گزارش مغایرت موجودی

کاردکس تعدادی و گزارش‌های موجودی کالابه تفکیک عامل ردیابی

زیر سیستم انبار ردیابی شناسایی سیستم جامع انبارداری سانیران

نگهداری اطلاعات عامل‌های ردیابی برای کالاها از قبیل تاریخ انقضا، پروژه، شماره سریال، تولیدی، تامین کنندگان، محل فیزیکی کالا در انبار، رنگ، درجه کیفیت کالا و محصولات تولیدی

کنترل موجودی کالا بر اساس عامل ردیابی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.