نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

نرم افزار حسابداری نمایندگی در شیراز

داشبورد مدیریتی سانیران

داشبورد مدیریتی سانیران

تعریف داشبورد:

منظور از داشبورد همان مفهوم داشبورد خودرو است که راننده اطلاعات کلی وضعیت اتومبیل خود از میزان سوخت، سرعت و دیگر پارامترها را در هر لحظه مشاهده می کند . بنابریان داشبورد در واقع یک ابزارمدیریتی است برای نمایش اطلاعات به صورت کلی و لحظه ای . از خصوصیات ابزار مذکور این می باشد که ، برای اشخاصی که به این اطلاعات نیاز دارند فرمتی وجود دارد که بیننده آن به سرعت بتواند میزان کارایی و عملکرد سیستم را تشخیص داده و آنرا مدیریت کند.

داشبورد راه حلی است جامع برای کلیه سازمانها و شرکتها به منظور نظارت بر وضعیت موجود در واحدهای مختلف.

داشبود یک نرم افزار کاربردی است که با بازیابی داده های سازمان ، کنترل و مانیتورینگ فرآیندهای تجاری را ساده تر می کند.

اگر مدیریت سازمانی را مشتمل بر مدیریت بر دریافت تقاضا، منابع انسانی، انبار، حسابداری، فروش و برخی مدیریت‌های دیگر بدانیم و اگر قرار باشد مدیریت یک سازمان و یا موسسه بخواهد به صورت ریز وارد جزئیات هر یک از این بخش‌ها شود، نه تنها مدیریت وی زمان‌بر و ناکارآمد خواهد بود بلکه باعث عدم پیشرفت در کارها نیز می‌شود، چرا که از عهده توان وی خارج است که بتواند به صورت همزمان و منسجم بر همه امور، مدیریت خود را اعمال کند.

سیستم مدیریت گزارشات یا به تعبیر دیگر «داشبورد مدیریتی»، سیستمی نرم‌افزاری است که داده‌های محیطی را جمع‌آوری و داده‌های تبادلات و عملیات سازمانی را ثبت می‌کند و سپس آنها را فیلتر، سازمان‌دهی و انتخاب می‌کند و به عنوان اطلاعات به مدیران ارائه می‌کند و ابزاری برای مدیران فراهم می‌آورد که اطلاعات مورد نیاز خود را تولید نمایند.

یکی از مباحثی که در حوزه مدیریتی مطرح است، مسئله مشغله مدیران است که این امر باعث می‌شود نتوانند به طور یکنواخت مدیریت خود را در تمامی سطوح و بخش‌ها اعمال کنند، بنابراین در اینجا در اختیار قرار گرفتن یکسری اطلاعات پالایش شده از عملکرد زیر مجموعه‌ها که مرور آنها وقت چندانی نگیرد و در عین حال گزارشی کامل و جامع از عملکرد بخش‌های مختلف یک سازمان، شرکت و یا موسسه‌ای را نشان دهد، ضروری به نظر می‌آید.

داشبورد مدیریتی نرم افزار حسابداری سانیران

در سیستم های اطلاعاتی سانیران نیز داشبورد مدیریتی ابزاری که به صورت ساده با استفاده از اعداد و نمودارهای گرافیکی ، شاخص های کلیدی و وضعیت لحظه ای سازمان را نشان می دهد. از آنجائی که مدیران جهت دستیابی به یک گزارش جامع می بایست ساعتها وقت صرف مطالعه گزارشات متعدد نمایند ، این ابزار می تواند در لحظه و بدون اتلاف وقت ، انواع گزارشات از قبل طراحی شده را در انواع گجت ها از جمله رایانه شخصی ، تبلت و حتی گوشی تلفن همراه خود مشاهده نمایند. داشبورد مدیریتی سانیران ، ابزاری است متشکل از شاخص ها، گزارشات و نمودارها که به صورت پویا عمل کرده تا مدیران با استناد به آن بتوانند در هر لحظه عملکرد سازمان را مشاهده و وضعیت آن را نسبت به چشم اندازهای کوتاه و بلند مدت مقایسه و بررسی نمایند.

با ابزار داشبورد مدیریت سانیران ، امکان تعریف شاخص ها با توجه به نیاز هر سازمان فراهم می گردد و کابر می تواند بسته به نوع و ماهیت شاخص های تعریف شده، اطلاعات از پایگاه داده ، به صورت لحظه ای یا دوره ای، بازیابی و در قالب ها و نمودارهای از پیش تعریف شده به نمایش درآورد. ابزار داشبورد ، با ملموس تر نمودن اطلاعات، تسهیل در مشاهده و گروه بندی اطلاعات، امکان اندازه گیری عملکرد سازمان و مقایسه آن با وضعیت برنامه ریزی شده را فراهم می کند.

خصوصیات داشبورد مدیریتی سانیران :

  • نظارت بر عملکرد سازمان و واحدها
  • کمک به تصمیم گیری سریعتر و بهتر
  • نمایش وضعیت کل سازمان در یک نگاه
  • دسترسی سریع به اطلاعات از مجموعه چند منبع
  • انتخاب یک جزء کوچکتر از داده ها
  • ساده کردن با حذف داده های کم اهمیت تر
  • ارائه های گرافیکی، که به صورت حرفه ای طراحی شده اند
  • مکانیزم های نمایشی ساده، مختصر، واضح
  • طراحی مطابق با نیاز مشتریان
  • سهولت در استفاده، سرعت مناسب و انعطاف پذیری بالا
  • اجرای جداگانه سیستم گزارشات بدون نیاز به نرم‌افزارهای «تدوین فرآیند»
  • سـاخــت و اجرای گزارش‌ها در محیـــط فارسی و لاتین و پیاده‌سازی به صورت چند زبانه و امکان تعریف زبان جدید برای کلیه فرم‌ها و منوها توسط کاربران
  • گستردگی دسترسی کاربران از لحاظ جستجو، اعمال شرایط دلخواه بر روی اطلاعات پایگاه داده، اعمال شرایط بر روی فیلدها (Case When)، اعمال شرایط بر روی سطوح گزارش (Having) و نیز گروه‌بندی و طبقه‌بندی شرایط گزارش برای سهولت در کنترل و اجرای آن
  • امکان ذخیره‌سازی و نقل و انتقال اطلاعات با فرمت‌های XML و Excel، Text
  • مدیریت جامع کاربران در سیستم گزارشات
  • تعریف شرایط پیش فرض بر روی جداول خاص برای کاربران مختلف
  • ساخت گزارش مشترک برای گروه کاربران
  • طبقه‌بندی ساختار اطلاعات جداول موجود در پایگاه داده به صورت درختی به منظور ایجاد امنیت اطلاعات و سهولت کاربران
  • نمایش تاریخ و زمان آخرین اجرای گزارش
  • ساخت و استفاده از Sub Query در هر بخش گزارش
  • استفاده از انواع پیوند (Join) در کلیه سطوح
  • ایــجاد جــدول مرجــع توسط گزارشـات به صورت پویا (View) و ایــستا (Table) جهت استفاده در ساخت گزارش‌های دیگر و یا ارتباط چندین گزارش به یکدیگر
  • تعریف گزارش فرعی در یک گزارش و ترکیب پاسخ گزارش با پاسخ گزارش دیگر در خروجی یا فرم چاپی
  • قابلیت اعمال تغییرات دلخواه در مشخصات ظاهری گزارش از قبیل: اندازه، نوع و رنگ قلم، رنگ و اندازه ستون‌ها، فاصله خطوط نمایش، اعمال عملگرهای متنوع و تفکیکی برای دریافت مقادیر متفاوت، تغییر استاندارد فیلدها و برخی دیگر از قابلیت‌ها
  • تعریف فرمول محاسباتی متنوع به صورت هوشمند و دستی
  • قابلیت طراحی یک یا چند فرم چاپی بر روی گزارش
  • طراحی فرم در سطوح مختلف با سرفصل‌های متفاوت به صورت هوشمند یا دستی
  • دسترسی به تنظیمات چاپگر و تخصیص چاپگر به گزارش و تنظیم اندازه صفحه چاپ با استانداردهای چاپگر
  • درج تصاویر بر روی فرم‌های چاپی
[caption id="attachment_507" align="aligncenter" width="472"]داشبورد مدیریتی سانیران داشبورد مدیریتی سانیران[/caption]
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.